Yogyakarta

21 juni 2017 - Purwokinanti, Indonesië

Ik ben tot het besef gekomen dat Indonesië niets voor mijn is. Te druk, te heet... En de volgende die vraag where you from of where you go, krijgt een toek op z'n bakkes. Ben deze morgen wel naar één van de mooiste bezienswaardigheden geweest Borobudur. Het wad echt heel indrukwekkend. De rit er naartoe ook met de motor... Het was een ervaring (daarmee bedoel ik, zat net niet te schreeuwen als een klein kind).... En dan ga ik morgen weer een trip met de moto doen... Goed dat zot zijn niet zeer doet.

1. Betty:
    21 juni 2017
    Charlotte !!!! op de moto ! in een bloesje zonder mouwen !!! we houden ons hart vast ... Djiezes, girl ! jij moet toch niet zelf rijden hopen we ?
    Laat je niet opdraaien door de Indonesiërs, en vooral : deel geen toeken op bakkesen uit, dat kan nare gevolgen hebben .
    Is het daar dit weekend nu ook suikerfeest voor het einde van de ramadan ?
    geniet er nog van en hou ons op de hoogte van je avonturen.
    Doei!
    betty
  2. Monique:
    hey Charlotte,

te heet!!!!!!!! morgen hier 35°, buiten weer een aanslag in BRU Zuid geen nieuws.
    groetjes
    Monique
  3. Collega carine:
    21 juni 2017
    Wij gaan morgen donderdag 'survivallen' in het wolvenbos met de Tui avond met 35 graden , ook een leuke uitstap hé ,maar Borobudur is meer mijn ding, aan de foto te zien , nog veel plezier ginder.
    Ciao carine
  4. Mama:
    21 juni 2017
    Gelijk je collega al zij hier ook warm.
    Gelukkig moet onze pa, niet meer werken.
    Morgen op de trein, weer een heel avontuur, je hebt eigenlijk al veel gedaan, super toch, wel een beleving die ga bij blijven.