Bandung

17 juni 2017 - Bandung, Indonesië

Ik ben deze morgen vroeg vetrokken naar Pangandaran. Ik had een minibusje geboekt, maar blijkbaar heeft de chauffeur gisteren een ongeval gehad en liggen 3 mensen in kritieke toestant in het ziekenhuis. Dus nu zit ik op een lokale bus. Ook een ervaring.... Door de ramadan is het extra druk dus hopelijk ben ik er voor vanavond. Donderdag heb ik een leuke uitstap gemaakt met 2 hollandse dames. We zijn ondermeer naar 2 theeplantages geweest en een krater. Een voordeel aan reizen tijdens de ramadan, geen vervende toeristen (buitens ons dan). Bandung is toch maar een rare stad, overal lopen mensen verkleed als prinses of spook of picachu... Misschien is het een openlucht pretpark of zo?

1. Naalden Ingrid:
    17 juni 2017
    Hoi Charlotte, Ik lees het al dat jij weer volop aan het genieten bent. En ja als jij met 2 HOLLANDSE dames op stap bent geweest dan zit het goed dat snap ik wel . Ha Ha . Geniet verder en tot horens. Groetjes Tante Ingrid
  2. Betty:
    17 juni 2017
    Hi Charlotte,
    tja , daar word ik dus weer heel nieuwsgierig van : die mensen die verkleed lopen als prinses, of picachu of spook ... bestaat er een Indonesische versie van Halloween misschien, in juni ? wat kan dat toch betekenen ???... ik hoop dat je het kan ontdekken .
    Verder mis je weer een heleboel fun op kantoor met 'rare vragen' , maar Glenn heeft er iets op gevonden : we noteren ze nu in een mapje op de G-drive , zodat ook jij kan meegenieten achteraf !
    hou ons op de hoogte van je verdere avonturen! groetjes - Betty
  3. Mama:
    21 juni 2017
    Dag meisje, ik heb je al verschillende keren aan de telefoon gehad.
    Het is toch straf, dat je altijd uit je doppen moet kijken.
    Met dat verhaal van dat minibusje, een mens geloofd dat, ik zou ook zo zijn. Als je terug in België bent, zal je nogal kunnen vertellen.