Regen = Saai

25 november 2016 - Greymouth, Nieuw-Zeeland

De afgelopen 3 dagen heb ik me dood verveeld (gelukkig niet letterlijk). Vanuit Queenstown ben ik met de bus naar Franz Josef getrokken. Een plaatsje bekend om zijn prachtige gletsjer. Allé dat denk ik toch, heb hem niet gezien. Normaal gezien is Franz Josef vol activiteit. Hiken naar de gletsjer, wandelen naar de gletsjer, vliegen over de gletsjer.... Maar wanneer het regent... niets... En als je denkt dat er dan iets anders te doen is ben je verkeerd. Het interessantste dat ik heb gedaan is een uitstap naar de supermarkt, maar na een paar uur begonnen ze me daar ook vreemd te bekijken.
Gisteren was het dan op naar Greymouth. Eén van de grootste stadjes aan de westkust. Veel te doen zou je denken... Niet dus... Het interessantste dat je in Greymouth kunt doen is er vertrekken, met de Tranzalpine Express. Een prachtige treinrit naar Christchurch die ik ook ga maken. En men zegt dat als het regent aan de ene kust de zon schijnt aan de andere, dus fingers crossed. En als je foto's wil zien raad ik http://www.google.be aan.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Helga:
    26 november 2016
    Ge hebt uw regenjasje dus al goed kunnen gebruiken :-)
  2. Jona:
    26 november 2016
    Ik zie het positief dan heb je eindelijk even kunnen rusten want ik denk dat de spieren weer heel heel stijf zullen zijn!!!!
  3. Mama:
    26 november 2016
    Hier bij ons schijnt de zon maar koud.
    Hopelijk als je in de trein zit dat de zon schijnt, dan heb je toch tenminste een mooi uitzicht.