Wellington en Queenstown

21 november 2016 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

Er zit weer al een hele reis op. Vanuit Rotorua ben ik met de bus naar Wellington gereden. Een rit van ongeveer 8 uur. Wellington is een stad, prachtig gelegen aan de haven. Ik kwam natuurlijk op het brilliante idee Mt Victoria te beklimmen.... Ik ben eerst en vooral volledig verkeerd gelopen waardoor ik ongeveer 4u onderweg was. Vervolgens moest ik langs kleine bospadjes wandelen vol met wortels van de bomen en enorm steil. Het is me toch gelukt (en maar één keer gevallen).
Dan ben ik naar Queenstown gevlogen. Een prachtigs stadje, zeker als je het uitzicht vanuit mijn hostel bekijkt. Morgen op naar één van de hoogtepunten: Milford Sound!

1. Naalden Ingrid:
    21 november 2016
    Dit is wel vermoeiend geweest waarschijnlijk. Maar een ervaring die je niet zou willen missen natuurlijk. !!! Wat een avontuur al .
    Ik kijk al weer uit naar je volgende reisverslag. Groetjes van mij
  2. Nathalie van der List:
    Hey lieve Charlotte,
    Wat klinkt het al zo een geweldige ervaring en prachtige foto's heb je al . Ik lees elke keer je verhalen en denk had ik er ook maar bij geweest. Wees voorzichtig en vooral Enjoy
    Ik kijk alvast uit naar de volgende verhalen.
    Xxx
  3. Annelies:
    Hey Charlotte!

Ziet er daar fantastisch uit! Mooie foto's!
    Groetjes! Ook van Monique!!!
    Annelies
  4. Vera:
    21 november 2016
    Net te laat om Wellington-stad de groeten te doen van onze kater Wellington! Miauw!
    Mooie foto's! Er is er hier ene jaloers!
    Groetjes,
    Vera
  5. Betty:
    22 november 2016
    Hey Charlie !!!

Wellington !! hebben ze daar Beef Wellington op het menu staan ???
    Je bent je wel goed aan het amuseren zie ik! Super! maar laat dat bergbeklimmen aub aan anderen over!!!
    We missen je, maar daarvoor moet (MAG!!) je zeker niet vroeger naar den buro komen! groetjes, ik kijk alweer uit naar de volgende post !
    betty
  6. Monique:
    23 november 2016
    hallo Charlotte,
    hier ben ik weer vanuit het verre Hasselt. Je kon het weer niet laten om gevaarlijke dingen te doen !! Morgen grootouderfeest en Anouk haar baby laat weer op zich wachten, 3 dagen over tijd. Geniet van de zon en de natuur, verheug me op nieuwe foto's en niet TE avontuuurlijk :-)